Idegszaggatások

Realista elemzések szubjektív szűrőn át.

Friss topikok

Apaság

2015.02.28. 00:21 idegszaggató

kez.jpg

 

Röpke 2 év telt el az utolsó bejegyzés óta.

Apa lettem. Fiam született.

Életem legnehezebb és legszebb korszakát élem.

Próbáltam rá felkészülni szakirodalom olvasással, lélekedzéssel, de annyit ért, mint meditálás a tomboló viharban.

Egyszerre tör rám a bizonytalanság és az elszántság, a kitartás és kétségbeesés, az öröm és a bánat, az élet a maga örökös kettősségével, amik között néha megcsillan az életcél.

Nem tudom van-e ennél nagyobb felelősség és nemesebb feladat, mint gyermeket nevelni.

A napi mantrák: megtudodcsinálni, jóldöntöttél, legközelebbügyesebben, nekicsakisalegjobbat, példátkellmutatnod, légykövetkezetes, hogyanneveljem.

Egész életemben nem gondoltam annyit az apámra, mint mostanság, amikor visszatekintve elemzem, hogy ő hogyan csinálta (legtöbbször rosszul) a dolgokat.

Sokszor próbálok magamra találni a feladatok között, de csak ritkán van idő előhalászni magam és megkérdezni, hogy ha lenne 5 perced mire gondolnál?

Hatalmas feladatba fogtam, hatalmas fához értem a játékbicskámmal. Ideje baltára váltani a visszahúzó ágak ellen.

,,Küzdeni erőnk szerint a legnemesbekért."

Szólj hozzá!

Címkék: harc gyermek nevelés kitartás apaság erőpróba

A bejegyzés trackback címe:

https://idegszaggatasok.blog.hu/api/trackback/id/tr817226911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása